Условия гарантии

Гарантія та правила експлуатації виробів

 

Шановний Покупець!

Ми вдячні за Ваш вибір і сподіваємось на те, що придбані вироби доставлятимуть максимум задоволення від їх використання протягом тривалого часу.
Нижче наведені стандартні умови гарантійного обслуговування, а також правила експлуатації виробів, дотримання яких є обов’язковим для збереження гарантії Продавця/виробника.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА ТЕ, що ми не рекомендуємо починати використання придбаних виробів до того, як Ви ознайомитесь зі всіма наведеними нижче умовами та правилами; факт придбання виробів у Покупця є підтвердженням того, що Ви ознайомились із умовами та правилами, наведеними нижче, та усвідомлюєте відповідальність та інші наслідки їх недотримання.

 

А. Гарантійний строк

Строк дії гарантійних зобов’язань Продавця становить:

-       для меблів – 180 календарних днів,

-       для декору та аксесуарів – 30 календарних днів

з моменту покупки, за умови дотримання гарантійних умов та правил експлуатації меблів та/або декору чи аксесуарів у належних умовах.

Протягом гарантійного строку Продавець безкоштовно на обґрунтовану вимогу покупця усуне виробничі дефекти, а у разі, якщо усунути дефект неможливо, – замінить браковану деталь.

Б. Первинний огляд та монтаж

При отриманні виробів Покупець повинен перевірити всі вироби, їхні поверхні, включаючи, але без обмеження, скло, дзеркала, стільниці, фасади та фасадні елементи, ніжки, елементи кріплень на предмет цілісності, відсутності будь-яких видимих недоліків (відколів, вм’ятин, подряпин), відповідність кольорів всіх елементів виробу (будь-що з переліченого - явні дефекти), а також цілісність упаковки виробів (якщо така є). В будь-якому випадку, коли упаковка виробу відсутня або порушена її цілісність, Покупець повинен перевірити кількість та комплектність виробу/вкладення. Після прийняття виробу (в офісі, шоу-румі, магазині Продавця, або при доставці за адресою, повідомленою Покупцем) Покупець не має права висувати претензії щодо явних дефектів виробу.

Ми не рекомендуємо здійснювати самостійний монтаж та складання виробів, або довіряти монтаж та/або складання недостатньо кваліфікованим спеціалістам. В будь-якому випадку, перед тим, як почати складання меблів, Покупець повинен упевнитись в наявності всіх необхідних елементів та не продовжувати монтаж та/або складання коли хоча б один елемент є відсутнім.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: вироби та деталі виробів зі слідами монтажу або складання не підлягають поверненню та обміну (окрім випадку, коли такий монтаж або складання здійснювались Продавцем). Гарантія на виріб анулюється, якщо елемент, який потребує заміни, вже був встановлений або є явні ознаки того, що він вже був використаний іншим чином, наприклад, був вкручений гвинт, прорізаний отвір, встановлене дзеркало або скло.

В. Рекламації та повернення виробів

Рекламації приймаються тільки за наявності товарного чека, самого виробу або окремих його елементів та в оригінальній упаковці (якщо така була). У разі недотримання вищевказаних вимог претензії по рекламації не приймаються. Рекламаційні вимоги, що виникли внаслідок неправильного складання виробу (яке здійснювалось Покупцем самостійно або із залученням сторонніх спеціалістів), доставки та підйому (самостійно покупцем або із залученням сторонніх осіб) або такі, що виникли внаслідок порушення правил експлуатації адресуються за рахунок Покупця.

Окрім виробів, виконаних за індивідуальним замовленням Покупця (зокрема виробів, які не представлені в стандартному каталозі Продавця та/або виконані за індивідуальними розмірами, відрізняються кольором, фурнітурою, матеріалами, дизайном тощо), Покупець має право протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня покупки, обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (меблі/декор/аксесуари), якщо не була пошкоджена упаковка, фабричні ярлики, товар не використовувався, не був у збірці (монтажі), збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, є товарний чек, виданий Покупцеві разом з товаром. Продавець відмовляє у прийнятті виробу та поверненні коштів якщо строк, що минув з моменту продажу перевищує 14 днів, або виріб, який підлягає поверненню, не є новим, тобто був в збірці (монтажі, був складений), була пошкоджена оригінальна упаковка, фабричні ярлики, відсутні документи на товар.

Розрахунок з покупцем проводиться, виходячи з вартості товару на момент його покупки, при цьому вилучається вартість доставки в подвійному розмірі (якщо вона була включена у вартість товару). Повернення коштів за товар здійснюється Продавцем в той саме спосіб, в який була здійснене оплата, якомога скоріше, але в будь-якому випадку протягом семи робочих днів з дати повернення товару.

Г. Виключення з гарантії, припинення дії гарантійних зобов’язань

 

Гарантія на вироби припиняється якщо:

  • були порушені гарантійні умови та/або правила експлуатації виробу;
  • відновлення та ремонт виробів здійснювалися Покупцем самостійно або із залученням сторонніх осіб;
  • вироби були пошкоджені в результаті дії домашніх тварин, вогню, агресивних (в тому числі хімічних) рідин, барвників природного чи штучного походження, а також мають ознаки недбалого користування, падіння, удару тощо;
  • виріб пошкоджений в результаті дії стихійних лих або інших обставин непереборної сили;
  • вимога щодо виконання гарантійного зобов’язання насправді пов’язана із нормальним зносом в результаті експлуатації виробу;
  • була змінена конструкція виробу або комплектуючих Покупцем або сторонніми особами;
  • закінчився гарантійний строк;
  • присутні дефекти, які були відомі Покупцеві або були повідомлені йому до або під час продажу, і з причини наявності яких Покупець не висловив застережень та/або отримав індивідуальну знижку або іншу компенсацію, а також дефекти, через які на вироби була знижена ціна реалізації.

 

 

Ґ. Правила експлуатації (зберігання) та догляду за виробами

Наведені нижче правила експлуатації є обов’язковими для виконання або запобігти достроковому припиненню гарантійних зобов’язань Продавця.

Навколишнє середовище. Умови навколишнього середовища істотним чином впливають на зовнішній вигляд та експлуатаційні характеристики виробів. Меблеві вироби та вироби для декорування інтер’єру та екстер’єру є чутливими до світла, вологості, сухості, тепла і холоду. Покупець повинен уникати тривалого впливу зазначених умов, оскільки такий вплив може мати наслідком псування лакофарбового покриття, викривлення і деформацію дерев’яних та інших елементів меблів, старіння матеріалів оббивки.

Покупець повинен уникати прямого впливу сонячних променів на меблеві та декоративні вироби. Такий вплив світлових променів може змінювати характеристики лакофарбового покриття, спричиняти нерівномірність кольору, лущення та інші негативні наслідки для поверхні виробів.

Окрім того, Покупець зобов’язаний уникати раптових перепадів температури, постійного впливу низьких або високих температур, оскільки це може значно пошкодити структуру природних та штучних матеріалів, з яких складаються вироби. Меблеві вироби та декор мають бути розташовані на відстані щонайменше 120 см від джерел тепла. Рекомендована постійна температура приміщення для зберігання та експлуатації виробів може варіюватися від +9С до + 30С. Покупець зобов’язаний застерегти будь-яке потрапляння на меблеві та декоративні вироби гарячих предметів (окроп, гарячий посуд, праска, фен, паяльник тощо) або тривалий вплив будь-яких явищ або речовин, що мають наслідком нагрівання або значне охолодження.

Рекомендована відносна вологість місцезнаходження меблевого та/або декоративного виробу 45%-60%. Меблеві та декоративні вироби можуть руйнуватись через їхнє тривале зберігання в умовах вологості, що не відповідають зазначеним вище.

Догляд. Поверхні меблевих та декоративних виробів слід протирати ледь вологою тканиною, поролоновою губкою або спеціальними неагресивними щітками, можливо із застосуванням відповідних миючих засобів, які можуть застосовуватись для таких поверхонь виходячи із її типу та наявного лакофарбового покриття. Елементи меблевого або декоративного виробу повинні бути негайно очищенні після того, як вони забруднилися. Якщо забруднення залишається на певний час, то на поверхні можуть утворитися розводи, плями, зміни кольору покриття, лущення покриття, псування матеріалу. У разі використання спеціальних засобів для чищення, необхідно співвідносити інструкцію з використання засобу із типом поверхні меблевого або декоративного виробу, та переконатись в тому, що засіб є належним. Після чистки всі поверхні виробів повинні бути висушені (насухо витерті).

УВАГА! Заборонено будь-який вплив на вироби агресивних рідин та речовин (кислот, лугів, розчинників, барвників тощо), або продуктів, що містять такі рідини та речовини в будь-якому вигляді. Також потрібно уникати контакту меблевого покриття, особливо специфічних кольорів (білого та всіх світлих, чорного, синього, червоного тощо), із продуктами харчування, які можуть містити кольоровий пігмент.

Експлуатація. Всі меблеві та декоративні вироби, а також їхні елементи повинні використовуватись виключно за призначенням.

Наведені вище умови гарантійного обслуговування складені відповідно до законодавства України.